
Ik vind het niet leuk om te moeten toegeven, maar ik weet van mezelf dat ik nogal snel een oordeel klaar heb. Niet dat ik dat oordeel dan hardop ga staan roepen of mensen ga dwingen om te veranderen, want dat vind ik echt vreselijk als andere mensen dat doen. En het is waarschijnlijk ook wel gewoon des mensen om te oordelen en te beoordelen. Dat zal wel in onze natuur zitten om te kunnen overleven, als ik een zot met een geweer niet beoordeel als gevaarlijk dan zou ik hier misschien niet meer zitten.
Doorgaan met lezen “Veroordeeld”



