
Het is alweer zondag. Over Corona zwijg ik gewoon even, maar over de rest van mijn week had ik wel een aantal dingen te vertellen.
Doorgaan met lezen “Lieze checkt in #217”
Het is alweer zondag. Over Corona zwijg ik gewoon even, maar over de rest van mijn week had ik wel een aantal dingen te vertellen.
Doorgaan met lezen “Lieze checkt in #217”
Deze week is mijn verjaardag en ter gelegenheid daarvan krijgen jullie deze verjaardagstag die ik op een andere blog vond, maar ik weet niet meer welke (oeps!).
Doorgaan met lezen “Verjaardagstag”Een nieuwe wereld die voor je open gaat, dat kan gebeuren op elk moment in je leven. Een vaak is het maar als je ineens in die wereld terecht komt, dat je inziet dat de wereld die je daarvoor kende misschien toch maar een flauw afkooksel was van wat het kan zijn. Dat heb ik het laatste jaar op een aantal vlakken ervaren.
Doorgaan met lezen “Dicht bij mij”
Ik moet bekennen dat ik mijn weekoverzichtjes in de huidige vorm een beetje beu geraakte. Ze helemaal overboord gooien wil ik niet, dus dan maar eens iets anders proberen. Een beetje een samenraapsel van inspiratie die ik zie bij andere bloggers. Of het een blijvertje wordt weet ik nog niet, maar dat zie ik dan later wel weer.
Doorgaan met lezen “Lieze checkt in #216”
Dat het hier al eens wat minder gaat in het kopje, dat is geen geheim. Het hoeft ook geen probleem te zijn, dat het al eens knettert. Maar hoe je daar dan mee omgaat, dat is wel belangrijk. En de beeldspraak die een vriend me eens vertelde, durft me daar al eens bij helpen. Want als het even minder gaat, dan vraag ik me tegenwoordig af of ik de thermostaat wil zijn of de thermometer.
Doorgaan met lezen “Thermostaat of thermometer”
Het eerste topic van de najaarschallenge is niet enkel energie maar ook positiviteit. Die probeer ik sowieso al wel te zien en ze zit ook vervat in mijn kleine en grote gelukskes in mijn weekoverzichten. Maar voor deze blogchallenge wilde ik mezelf nog wat meer uitdagen en in navolging van Suus die sinds Corona dagelijks 3 goeie dingen deelt, wou ik dat ook wel eens een weekje doen.
Doorgaan met lezen “3 goeie dingen”
Ik kan na deze week maar 1 conclusie trekken: de hele wereld is blij dat ik eindelijk van straat ben ;-) Bedankt in ieder geval voor alle reacties, ik ben ook nog altijd heel blij hoor.
Doorgaan met lezen “Lieze checkt in #215”
Ergens in november was het, dat de installateur bij mij in de living zat om zijn offerte even toe te lichten. Ik had hem begeleid in zijn opstart en omdat hij toen een goeie indruk gaf, belde ik hem op en vertrouwde ik mijn buikgevoel om met hem in zee te gaan. Ik vroeg hoe het nog met de zaak was en we geraakten wat verder aan de praat. Toen hij weg was bedacht ik me dat het eigenlijk wel fijn was om nog eens een man in huis te hebben, ook al had hij zand achtergelaten van zijn vuile schoenen.
Doorgaan met lezen “Hij”
Ik ben al wel eerder zo gek geweest om mee te doen aan een blogchallenge, dus toen ik via Evi de Blogboost Najaarschallenge zag passeren heb ik daar nog geen 5 minuten over nagedacht. Zonder eigenlijk te weten wat de uitdaging zou zijn. En dan blijkt dat de focus de eerste 2 weken ligt op schrijven over energie en positiviteit. Van een uitdaging gesproken, want energie is hier wel een werkpuntje de laatste maanden.
Doorgaan met lezen “Als het vat af is”
Ik kreeg vorige week heel wat lieve berichtjes van mensen die me toewensten dat het snel beter zou gaan toen ik zei dat er veel in het hoofd spookte. Er spookt zeker nog heel wat, maar ik voel me al een pak beter op dat gebied.
Doorgaan met lezen “Lieze checkt in #214”